2018. szeptember 23., vasárnap

Augusztus 9.
NEMZETEK NAPJA

Csütörtökre volt kitűzve egy nagyon izgalmas téma. Egész napon minden feladatban és szókincsbővítésben a saját országunk és nemzetünk volt a középpontban.
Meséltünk országainkról egymásnak, szokásokról, gasztronómiáról, időjárásról...

(Itt jegyezném meg kitérőként, hogy Írország igen csapadékos régió. Eddig nem sokat láttam a napot.... A hőmérséklet sem igazán érte el a 20 C fokot - a magyar 38 C fokhoz képest.)

A kedvenc feladatom az utcai interjú volt ekkor.
Előre megbeszélt kérdésekkel az utca emberétől érdeklődtünk párokban, hogy mit tud az országunkról. Sokat sétáltam és tanultam ezalatt, és nagy mennyiségben kaptam olyan válaszokat, amire számítottam: Budapest, gulyás, gyógyvíz. Sajnos néhányan akadtak olyanok is, akik tőlem hallottak először Magyaroroszágról.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése