2018. szeptember 23., vasárnap

Augusztus 5.
AZ INDULÁS


A repülés izgalmától túl korai ébredés után, a csomagomat sokadszorra is lemérve, nagy várakozással indultam el a reptérre.
Az Air Lingus kis gépe majdnem 3 óra alatt elrepített Dublinba. Szárnyalásunkat a szomszéd ülésen utazó szintén pedagógus útitársam telefonján real time-ban követhettem. Percről-percre tudtam, hol járunk, milyen sebességgel száguldunk, és éppen mit látunk magunk alatt. Tudatlanul is segítette a biztonságérzetemet, hiszen a repülés nem tartozik a kedvenc időtöltéseim közé... :-)
Dublinból egy 3,5 óra expressz buszozás várt rám, így este 7 órára A Lee folyó partján álltam dél Írország központjában.


20 perces csomagvontatás után szállásomon voltam a kollékium kis szobácskájában, ahol meglepetésként egy külön mikrofürdőszoba is várt rám...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése